Elke dag nieuwe collecties schoenen online!

Ruim aanbod mooie schoenmerken!

Grote keuze betaalbare schoenentrends!

Tal van promoties!

Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Tijdens het bestelproces geeft u aan hoe u uw bestelling wenst te betalen. Wij bieden u diverse mogelijkheden aan om uw bestelling te betalen. Alle transacties gebeuren in een beveiligde omgeving.

Een overzicht van onze betaalmogelijkheden:

  • Overschrijving
    Om een vlotte verwerking van uw order te garanderen, raden we u aan onze andere betaalmogelijkheden te gebruiken.
    Indien u toch met een overschrijving wenst te  betalen, wordt uw bestelling verwerkt nadat we het correcte bedrag goed ontvangen hebben. Overschrijvingen kunnen 2 tot 3 werkdagen op zich laten wachten, waardoor de kans groter is dat het artikel die u bestelde reeds uitverkocht zal zijn. Vergeet ook niet uw bestelnummer te vermelden in de mededeling van uw overschrijving, zodat we uw order snel kunnen identificeren. Het ordernummer kunt u in alle correspondentie m.b.t. uw bestelling terugvinden.
  • Bancontact
    Indien uw bankkaart bancontact ondersteunt, kunt u via uw bankkaart betalen. U wordt tijdens het voltooien van uw bestelling omgeleid naar de website van Ingenico waar u enkele gegevens dient in te vullen. Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt. Meer info i.v.m. bancontact kunt u hier terugvinden.
  • Kredietkaarten (Visa,  Mastercard, …)
    U wordt tijdens het voltooien van uw bestelling omgeleid naar de website van Ingenico waar u enkele gegevens dient in te vullen. Uw bestelling wordt  onmiddellijk verwerkt.
  • ING HomePay / Belfius Direct Net
    Betalen in de vertrouwde omgeving van uw online banking. Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt.
  • Paypal
    U wordt tijdens het voltooien van uw bestelling omgeleid naar de website van Ingenico waar u enkele gegevens dient in te vullen. Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt.
Kan ik mijn bestelling nadien nog aanpassen?

Indien uw bestelling nog niet verstuurd werd, kunnen wij uw adres aanpassen. Indien u een verkeerde maat besteld heeft, kan u dit doorgeven via het contactformulier. Verder kan er niets aan uw bestelling aangepast worden. Indien u andere schoenen wenst te bestellen, kunnen we uw huidige bestelling annuleren en kunt u vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Neem hiervoor contact op via ons contactformulier.

Kan ik op de webshop gebruik maken van een Berca kortingsbon of waardebon?

Waardebonnen kunnen gebruikt worden bij het plaatsen van een bestelling op onze webshop.
Om uw waardebon te valideren dient u de 13 cijferige code van uw waardebon op te geven in de pagina waar u de betaalwijze selecteert. Deze code kunt u net onder de barcode op uw bon terugvinden. Per bestelling kan slechts 1 bon gevalideerd worden.

Volgende bonnen kunt u op onze webshop valideren:

  • cadeaubonnen
  • herstelbonnen
  • terugnamebonnen
  • kortingsbonnen

Volgende bonnen kunt u niet op onze webshop valideren:

  • bestelbonnen

Alle overige bonnen die hier niet vermeld worden, zijn tevens niet geldig op onze webshop.

Waar kan ik de bankgegevens terugvinden om via overschrijving te betalen?

Wanneer u aangaf met een overschrijving te betalen, ontvangt u van ons een email met alle gegevens die u nodig hebt om een correcte overschrijving te doen. Gelieve bij de mededeling het ordernummer van uw bestelling te noteren. Zo kunnen we uw order snel identificeren. Het ordernummer kunt u in alle correspondentie m.b.t. uw bestelling terugvinden.

Berca Webshop
IBAN: BE80 3631 3041 0577
BIC: BBRUBEBB

Kan ik op de webshop van de Berca folderacties genieten?

De folderacties van Berca zijn geldig bij online bestellingen, mits afhaling in één van onze filialen. In
de winkel zal de kassierster de actie dan toepassen. U krijgt het verschil terugbetaald.

Let op! Folder acties zijn niet cumuleerbaar met andere kortingen en acties. Die actie zal dus niet geldig zijn op de schoenen waar u reeds korting op ontvangt.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?

Wanneer u iets bestelt op de Berca Webshop, komt deze bestelling in uw account te staan. U kunt daar de status en de details van uw bestelling raadplegen. U wordt telkens via mail op de hoogte gehouden van de vooruitgang van uw bestelling. Deze mails bevatten vaak ook belangrijke info zoals de voorlopige en definitieve leveringsdatum. U doet er goed aan deze mails na ontvangst van uw bestelling nog eventjes te bewaren. Controleer zeker ook eens uw mapje met ’ongewenste email‘ of ’spam‘ want soms kunt u onze mails daar terugvinden.

Ik ontvang geen mails in verband met mijn bestelling, hoe komt dit?

Het kan gebeuren dat onze automatisch gegenereerde mails door mail providers zoals gmail of hotmail als spam/ongewenste email gezien worden. De meeste email providers hebben daarvoor een afzonderlijk mapje, naar analogie met uw ‘postvak IN’. Dergelijke mappen vindt u meestal terug onder de naam ‘spam’, ‘ongewenst’ of ‘ongewenste email’. Vaak zijn er ook opties voorzien om aan te geven dat u de verzender, in dit geval Berca, vertrouwt . Door deze instellingen aan te passen, kunt u er voor zorgen dat onze mails in de toekomst in uw ‘postvak IN’ terechtkomen.

Hou er ook rekening mee dat veel email providers deze map met ongewenste mails frequent leeg maken. Deze termijn kan variëren van provider tot provider. Dit is om te voorkomen dat uw mailbox overvol dreigt te geraken.

Indien u nog steeds geen mails ontvangt, gelieve contact op te nemen via ons contactformulier.

Kan ik mijn bestelling na ontvangst betalen?

Tot op heden is dit helaas nog niet mogelijk.