Elke dag nieuwe collecties schoenen online!

Ruim aanbod mooie schoenmerken!

Grote keuze betaalbare schoenentrends!

Tal van promoties!

Leveren

Kan er ook buiten België geleverd worden?

We kunnen uw bestelling naar ieder EU‐land versturen. Klik hier om een overzicht van onze tarieven te raadplegen.

Kan ik mijn webshop bestelling afhalen in één van de Berca winkels?

Tijdens het invullen van uw bestelling kunt u een winkel kiezen uit de lijst. Leveren naar een Berca winkel is altijd gratis. U kan de schoenen ter plaatse passen en eventueel retourneren indien ze niet aan uw wensen voldoen. Bovendien kunt u voor leveringen in onze winkel genieten van de huidige folder actie.

Let op! Deze service is enkel geldig in de filialen uit de lijst. Leveren naar filialen niet vermeld op onze webshop is niet mogelijk.

Mijn bestelling werd in een Berca winkel geleverd. Hoe lang blijft de bestelling daar staan?

Zodra uw bestelling geleverd wordt in één van onze winkels, hebt u één maand tijd om uw schoenen af te halen. Wanneer u de schoenen op een later tijdstip komt afhalen, bestaat de kans dat we uw bestelling niet meer voor u beschikbaar hebben. Er wordt u dan een waardebon ‐ ter waarde van de bestelde schoenen ‐ aan de kassa overhandigd.

Kunnen er extra kosten aangerekend worden?

Voor bestellingen kleiner dan of gelijk aan €35 betaalt u €5 administratiekosten. Bij levering naar een Berca winkel
worden geen administratiekosten aangerekend.

Binnen België worden er geen kosten aangerekend voor de verzending van uw pakket. Wenst u uw
pakket in het buitenland te laten leveren, dan betaalt u tevens verzendingskosten. Deze tarieven
kunt u hier raadplegen.

Kan ik nagaan wanneer mijn schoenen zullen geleverd worden?

Wanneer u op de webshop een schoen hebt aangeklikt, kunt u de leveringsdatum laten berekenen voor die schoenen in de maat die u selecteerde. Zodra u een winkel selecteert, verschijnt de datum voor de levering in de winkel en de datum voor de levering met de post op uw scherm. Deze datum is louter indicatief en kan variëren van de werkelijke leveringsdatum omdat heel wat factoren de leveringsdatum positief of negatief kunnen beïnvloeden. Wanneer u meerde schoenen in 1 bestelling hebt staan, telt de datum die het verst in de toekomst ligt.

Kan ik de status van mijn verzending nagaan?

Eenmaal uw pakket verstuurd werd, ontvangt u een bevestiging via e‐mail. In deze email kunt u een traceercode van onze logistieke partner terugvinden. Via die code kunt u online de vorderingen van uw verzending nagaan.

Kan ik mijn bestelde schoenen thuis laten leveren?

Absoluut! De levering van uw bestelling wordt door onze logistieke partner Bpost uitgevoerd. Dit
brengt enkele belangrijke voordelen met zich mee:

  • Levering aan huis door de postbode.
  • Levering naar postpunten, zoals de supermarkt op de hoek, of uw lokaal postkantoor. Dit is handig wanneer u niet thuis bent tijdens de levering.
  • Levering in een pakkettenautomaat. Deze automaten zijn 7 dagen op 7 voor u beschikbaar.
    U kan uw pakketje op elk uur van de dag afhalen.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben tijdens een thuislevering?

Wanneer u er niet bent, zal de postbode een briefje voor u achterlaten, waarop het postkantoor vermeld staat waar u de dag nadien uw pakket kan afhalen. Meestal is dit het dichtstbijzijnde postkantoor bij u in de buurt. Uw pakket blijft daar nog 15 dagen op u wachten. Vergeet het briefje van de postbode niet mee te nemen wanneer u uw pakket afhaalt.