Verwante vragen over
- Kunnen er extra kosten aangerekend worden?
- Mijn bestelling werd in een Berca winkel geleverd. Hoe lang blijft de bestelling daar staan?
- Waar kan ik de bankgegevens terugvinden om via overschrijving te betalen?
- Kan ik mijn artikel omruilen?
- Ik beschik over een klantenkaart, kan deze ook op de webshop gebruikt worden?
- Ik kan niet inloggen op mijn online account.
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- Kan ik de status van mijn verzending nagaan?
- Kan ik op de webshop gebruik maken van een Berca.be kortingsbon of waardebon?
- Hoe wordt mijn retour terugbetaald?
- Kan ik als webshop klant ook een kortingskaart ontvangen?
- Kan ik mijn webshop bestelling afhalen in één van de Berca winkels?
- Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben tijdens een thuislevering?
- Kan ik mijn bestelling na ontvangst betalen?
- Binnen welke termijn wordt het bedrag van mijn retour terugbetaald?
- Kan er ook buiten België geleverd worden?
- Kan ik mijn bestelde schoenen thuis laten leveren?
- Ik ontvang geen mails in verband met mijn bestelling, hoe komt dit?
- Mijn bestelling is niet toegekomen, wat nu?
- Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
- Kan ik nagaan wanneer mijn schoenen zullen geleverd worden?
- Kan ik mijn bestelling nadien nog aanpassen?
- Ik heb geen factuur ontvangen / Mijn factuur is zoek.
- Uw bestelling is… TOCH NIET WAT JE ZOCHT?
- Uw bestelling is… PRIMA?
- Jouw bestelling is… STUK?
- Er is een defect aan mijn schoenen/textiel